چهارمین نمایشگاه و کنفرانس شهر هوشمند ایران برای نمایش توانمندی‌های حوزه شهر هوشمند، با حضور شهرداری سبزوار در حال برگزاری است.
مدیریت فناوری اطلاعات شهرداری سبزوار
13 تیر 1402
سیدامیر سجادی
چاپ خبر
حضور شهرداری سبزوار در چهارمین نمایشگاه و کنفرانس شهر هوشمند ایران

چهارمین نمایشگاه و کنفرانس شهر هوشمند ایران برای نمایش توانمندی‌های حوزه شهر هوشمند، با حضور شهرداری سبزوار در حال برگزاری است.

به گزارش حسین دارینی مدیریت اداره فناوری اطلاعات : چهارمین نمایشگاه «شهر هوشمند» با هدف تبیین ابعاد مختلف شهر هوشمند،  ایجاد بستر مناسب برای حضور شرکت‌های دانش بنیان به منظور بهره‌گیری بیشتر و همچنین برای انتقال دانش فناوری جدید در کشور و هوشمندسازی در شهرها و ارائه دستاوردهای سازمان ها و شرکت های دانش بنیان در این زمینه طی روزهای 11  تا 13 تیرماه با حمایت وزارت کشور، سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و… در مصلی امام خمینی(ره) تهران در حال برگزاری است.

مهندس دارینی در خصوص اهداف حضور شهرداری سبزوار در چهارمین نمایشگاه شهر هوشمند ایران، اظهار کرد: از جمله این اهداف می‌توان به نمایش گذاشتن توانمندی‌ها، معرفی دستاوردهای این اداره و سامانه‌های هوشمند مورد استفاده در شهرداری سبزوار، دریافت توانایی‌ های حوزه‌های مختلف، مقایسه توانایی شرکت‌های فعال در این حوزه، دریافت پیشنهادات شرکت‌های فعال در حوزه هوشمندسازی و هم‌فکری با سایر حوزه‌ها که در زمینه‌های مختلف فعالیت داشتند، اشاره کرد.