شهرداری سبزوار، دومین شهرداری متصل به پنجره واحد خدمات دولت هوشمند
مدیریت فناوری اطلاعات شهرداری سبزوار
04 دی 1402
جواد زارعي
چاپ خبر

شهرداری سبزوار، دومین شهرداری متصل به پنجره واحد خدمات دولت هوشمند

مدیر فناوری اطلاعات شهرداری سبزوار از اتصال شهرداری این شهر به پنجره واحد خدمات دولت هوشمند با هدف ارائه خدمات یکپارچه شهروندی خبر داد.

به گزارش مدیریت ارتباطات شهرداری سبزوار، حسین دارینی با اعلام این خبر گفت: شهرداری این شهر به منظور یکپارچه سازی فرآیند احراز هویت کاربران و ارائه خدمات یکپارچه شهروندی، به درگاه ملی خدمات دولت هوشمند متصل شده است.

او پیاده‌سازی دولت الکترونیک با رویکرد هوشمند سازی ارائه خدمات را یکی از مهمترین برنامه‌های کلیدی و قانونی مصوب در کشور دانست و افزود: هم‌اکنون خدمات سامانه ۱۳۷ شامل ثبت درخواست و پیگیری درخواست، پیگیری نامه اداری و شهرسازی، امتیاز به عملکرد پرسنل شهرداری از طریق پنجره واحد خدمات دولت هوشمند انجام و طی چند روز آینده خدماتی از جمله پرداخت عوارض و... اضافه می‌شود که تمامی این خدمات از طریق سایت شهرداری سبزوار به آدرس sabzevar.ir قابل دسترسی است.

مدیر فناوری اطلاعات شهرداری سبزوار ادامه داد: شهرداری با حمایت شهردار و تلاش‌های همکارانم در مدیریت فناوری اطلاعات به عنوان دومین شهرداری در استان به این پنجره الکترونیکی متصل شده است.

دارینی در پایان تصریح کرد: پنجره ملی خدمات دولت هوشمند یکی از مهمترین ابزارهای دسترسی ایرانیان به خدمات دولت الکترونیک بوده و برای کلیه ایرانیان قابل دسترسی بوده و بسیاری از خدمات استعلامی دولتی و عمومی کشور را با یک بار احراز هویت و بدون مراجعه حضوری به مردم ارائه می‌دهد.