۴ دستگاه اتوبوس در سبزوار نونوار شد
ستاد مرکزی شهرداری سبزوار
26 مهر 1403
سعيد روحانيان
چاپ خبر

۴ دستگاه اتوبوس در سبزوار نونوار شد

معاون سازمان مدیریت حمل ونقل بار و مسافر شهرداری سبزوار گفت: با تکیه برتوان داخلی مدیریت شهری چهار دستگاه اتوبوس درون شهری با هزینه ۲۱ میلیارد ریال بازسازی شد.
 
به گزارش مدیریت ارتباطات شهرداری سبزوار، امیرناطقی با اعلام اینکه تقویت ناوگان اتوبوسرانی درون شهری به منظور ارتقای خدمت رسانی شایسته به شهروندان در دستور کار سازمان مدیریت حمل ونقل بار و مسافر قرار گرفته است، اظهارکرد: قرار است اتوبوس هایی که به دلیل  نقص فنی به توقفگاه این سازمان منتقل شده اند ،پس از مراحل تعمیر و بازسازی به چرخه خطوط و ارائه خدمت به شهروندان افزوده شود.
 
وی افزود: در ۶ ماه نخست امسال چهار دستگاه اتوبوس درون شهری با تکیه برتوان متخصصان فنی این سازمان بازسازی شده است.
 
معاون سازمان مدیریت حمل ونقل بار و مسافر شهرداری سبزوار میزان هزینه انجام شده در راستای تعمیر وبازسازی این تعداد اتوبوس را ۲۱ میلیارد ریال دانست و بیان کرد: اقداماتی از جمله اورهال سیستم های برقی، تعمیر کامل موتور و بدنه، رنگ آمیزی و نوسازی فضای داخلی و صندلی‌ها  انجام شده است و این اتوبوس ها از مهر ماه امسال درخطوط حمل و نقل درون شهری قرار گرفته است.
 
ناطقی در پایان توضیح داد: هم اکنون به طور میانگین روزانه ۱۸ هزارنفر توسط ناوگان اتوبوسرانی مدیریت شهری جابجا می شوند که بازسازی اتوبوس های فرسوده این ناوگان را بیش از گذشته تقویت می نماید.