گردشگری شهری و تفریح و نشاط شهروندی دو اولویت مهم سرمایه گذاری در سبزوار
ستاد مرکزی شهرداری سبزوار
28 شهریور 1403
سعيد روحانيان
چاپ خبر

گردشگری شهری و تفریح و نشاط شهروندی دو اولویت مهم سرمایه گذاری در سبزوار

جلسه کمیته فنی بازرگانی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های اقتصادی شهرداری با حضور میثم حسین آبادی شهردار سبزوار، مهدی برزویی مدیر دفتر سرمایه گذاری شهرداری و دیگر اعضای کمیته برگزار و تصمیم های مهمی جهت انجام مطالعات پروژه‌های سرمایه‌گذاری و پاسخگویی به درخواست‌های متعدد سرمایه‌گذاری توسط متقاضیان در حوزه‌های تفریحی و ورزشی اتخاذ شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات شهرداری سبزوار، در این جلسه شهردار سبزوار با بیان اینکه سبزوار دارای ظرفیت و پتانسیل‌های بسیاری برای جذب سرمایه گذاران است، گفت: مهمترین اولویت شهرداری در این حوزه طرح مباحث گردشگری شهری جهت ماندگاری حضور مسافران و زائران در شهر و تفریح و نشاط شهروندی برای ایجاد سرزندگی و پویایی شهروندی است.

میثم حسین آبادی با تاکید بر اینکه در حد توان از سرمایه گذاران حوزه های مختلف برای پویایی و اقتصاد شهری سبزوار حمایت خواهیم کرد، افزود: نه تنها باید با برنامه‌ریزی و توجه ویژه‌ به جذب سرمایه گذاری، موانع حضور سرمایه گذاران را به حداقل برسانیم بلکه باید چگونگی ارائه مشوق های فرصت های سرمایه گذاری به سرمایه گذران را هم به صورت خاص تر بررسی کنیم.

مدیر دفتر سرمایه گذاری و مشارکت های اقتصادی شهرداری سبزوار هم گفت: شهرداری سبزوار با راه‌اندازی دفتر مشارکت‌های اقتصادی در دوره جدید دنبال شفافیت ظرفیت‌های فرصت‌های شهری سبزوار در این حوزه و دعوت از سرمایه‌گذاران ملی و شهرستانی در جهت اجرای طرح‌های متعدد در حوزه‌های گردشگری شهری، اقتصاد شهری، تفریح و سرگرمی، تجاری و خدماتی فرهنگی می‌باشد.

مهدی برزویی افزود:  این دفتر در نخستین گام خود بنا دارد با انتخاب مشاور ذی صلاح نسبت به تهیه اطلس فرصت‌های سرمایه‌گذاری در سبزوار اقدام نماید.

گفتنی است در این جلسه با طرح موضوع، مباحثی در حوزه سرمایه گذاری از سوی مدیران شهرداری مطرح و تصمیم هایی اتخاذ شد.