کم‌کم با هم می خوانیم: یک، دو، سه زنگ مدرسه
ستاد مرکزی شهرداری سبزوار
22 شهریور 1403
سعيد روحانيان
چاپ خبر

کم‌کم با هم می خوانیم: یک، دو، سه زنگ مدرسه

 نزدیک بازگشایی مدرسه ها که می شد و بوی ماه مهر با جلد کردن دفترها،خرید مداد، پاکن، مداد تراش و خرید کیف به مشاممون می رسید، انگار همه دنیا را به ما می دادند.

حالا کمتر از ۱۰ روز دیگه به زمان بازگشایی مدارس باقی مانده و کودکان دیروز که بزرگمردان امروزند، برای بخشیدن عطر خوش خاطرات دوران مدرسه به کودکان امروز و زیباسازی فضای ورودی مدارس آستین تلاش را از چند روز قبل بالا زدند.

سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری سبزوار نیز همانند دیگر نهادها و ادارات شهرستان خود را محیای استقبال از بازگشایی مدارس و دانش‌آموزان می‌کند.

به گزارش مدیریت ارتباطات شهرداری سبزوار، با توجه به اهمیت ارتقای ایمنی و تسهیل در تردد دانش‌آموزان، انجام اقداماتی از جمله خط کشی‌های محوری، عابر پیاده و ترسیم نقوش ترافیکی مهم‌ترین برنامه سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل است که هرساله پیش از آغاز سال تحصیلی جدید انجام می شود.

ابوالقاسم سنایی فرد رئیس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری سبزوار در این خصوص گفت: منظور ایمنی و آرام‌سازی معابر و کاهش تصادفات رانندگی عملیات اجرای خط‌کشی محوری، عابر پیاده، ترسیم نقوش ترافیکی، ترمیم تابلوهای انتظامی و اخباری در نزدیکی مدارس توسط این سازمان وارد فاز اجرایی شده است.

وی افزود: همچنین دو اکیپ به صورت شبانه‌روزی درحال انجام‌ این عملیات هستند که پیش از آغاز بازگشایی مدارس به اتمام می‌رسد.