پیام شهردار سبزوار‌ به مناسبت روز ملی شوراها
ستاد مرکزی شهرداری سبزوار
09 اردیبهشت 1403
سعيد روحانيان
چاپ خبر

پیام شهردار سبزوار‌ به مناسبت روز ملی شوراها

میثم حسین‌آبادی شهردار سبزوار در پیامی با گرامیداشت ۹ اردیبهشت ماه روز شورا‌ها، این مناسبت را به رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر سبزوار تبریک گفت.

 

متن پیام شهردار سبزوار به این شرح است:

 

۲۵ سال از آغاز فعالیت و تاسیس شوراها می گذرد. از آن روزی که تجلی اراده مردم بر سرنوشت خویش شد و مدیریت شهری. 

 

همان شورایی که از بطن مردم برخاست و زبان گویای آنان در برابر مسئولان شد و اعضایش وکلای مردم در پیگیری مسائل و مطالبات به حق شان.

 

بی شک شورای شهر به عنوان پارلمان محلی مردمی و اعضای آن، نقش‌آفرینی مردم را در رقم زدن سرنوشت خویش تثبیت و با جلب مشارکت آنان افق‌های جدیدی را در خدمت‌رسانی و ارتقای بهبود کیفیت زندگی می گشایند. 

 

پرواضح است که شورای اسلامی کهن شهر بیهق نیز بخصوص در دوره فعلی همواره تلاش کرده تا ضمن همراهی با شهرداری سبزوار، مشارکت شهروندان در چگونگی مدیریت شهر را در ردیف اولویت‌ها و برنامه‌های کاری خود قرار دهد و بی‌گمان این تعامل و همدلی در همه دستاوردها و موفقیت‌های شهرداری سبزوار نقش موثری داشته است. چرا که ما بر این باوریم که در راه پر فراز و نشیب توسعه شهر، با هم‌افزایی بیش از پیش، می توان اقدامات مؤثری تری را در راستای عدالت خدمات شهری، تأمین آرامش، عمران، آبادی و زیبایی شهر رقم زد.

 

بدینوسیله ضمن قدردانی از حمایت‌های تک تک اعضای محترم شورای اسلامی شهر سربداران، نهم اردیبهشت ماه روز ملی "شوراها" را خدمت اعضای محترم شوراهای شهر و روستا تبریک عرض می نمایم. باشد که با همدلی و همراهی، نهال امید و نشاط را در شهر بکاریم و میوه توسعه پایدار برچینیم.

 

میثم حسین آبادی

شهردار سبزوار