شهرداری سبزوار آماده استقبال از سال تحصیلی جدید
ستاد مرکزی شهرداری سبزوار
26 شهریور 1403
سعيد روحانيان
چاپ خبر

شهرداری سبزوار آماده استقبال از سال تحصیلی جدید

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان سبزوار صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام حسنی نسب امام جمعه روداب، ابراهیمی کردیانی فرماندار ویژه، ملوندی نیکو رئیس شورای اسلامی شهرستان، ظریف معاون خدمات شهری شهرداری، استیری رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

حامد ظریف معاون خدمات شهری شهرداری سبزوار در این جلسه با اشاره به اقدامات شهرداری به‌منظور استقبال از سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: در راستای خدمت‌‌رسانی شایسته به دانش‌آموزان ستاد استقبال از مهر در شهرداری سبزوار تشکیل شده است.

وی خط‌کشی محوری و بازپیرایی تابلوهای ترافیکی، لکه‌گیری مسیر مدارس، ساماندهی سرویس مدارس‌، بازپیرایی فضای سبز مدارس، دیوارنگاری مدارس، سرویس دهی رایگان در روز آغازین سال تحصیلی، جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی و... رااز مهمترین اقدامات شهرداری سبزوار در آستانه سال تحصیلی جدید عنوان کرد.

معاون خدمات شهری شهرداری سبزوار با بیان اینکه برای نخستین‌بار با همکاری مدیریت آموزش و پرورش اجرای طرح شهیار یا همیار شهردار در دستور کار شهرداری سبزوار قرار دارد، افزود: در این طرح قرار است که دانش‌آموزان و به همراه اولیای آنها به منظور رسیدگی به چالش های مدیریت شهری به یاری شهرداری و سازمان‌های تابعه ‌می‌آیند.

همچنین مجید استیری رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سبزوار گزارشی از اقدامات انجام شده به منظور ساماندهی سرویس مدارس و نحوه خدمت‌رسانی به دانش‌آموزان ارائه کرد.