شهردار سبزوار: مدیریت شهری حامی برپایی فعالیت های فرهنگی و هنری است
ستاد مرکزی شهرداری سبزوار
02 آبان 1403
سعيد روحانيان
چاپ خبر

شهردار سبزوار: مدیریت شهری حامی برپایی فعالیت های فرهنگی و هنری است

 شهردار سبزوار: مدیریت شهری حامی برپایی فعالیت های فرهنگی و هنری است

شیوا خسرومهر کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون که به‌منظور حضور در برگزاری نخستین کارگاه آزاد بازیگری تئاتر به زادگاه خود سفر کرده است، ظهر امروز با میثم حسین‌آبادی شهردار سبزوار دیدار و گفت‌وگو کرد.

میثم حسین‌آبادی شهردار سبزوار در این دیدار با قدردانی از حضور بازیگر سینما و تلویزیون در برگزاری نخستین‌ دوره آزاد بازیگری تئاتر در شهر، گفت: خانم خسرومهر از افتخارات دیارسربداران در حوزه کارگردانی و بازیگری است که در این سال‌ها به خوبی هنر و توانمندی خودشان را در حوزه‌های تئاتر، سینما و تلویزیون نشان داده‌اند.

وی برگزاری اینگونه دوره‌های آموزشی را از مهمترین نیاز های حوزه هنری سبزوار دانست و افزود: باتوجه به بررسی های انجام شده مدیریت شهری ۱۳۴ وظیفه مستقیم و چندین وظیفه غیرمستقیم دارد که یکی از مهمترین آن‌ها حمایت از برنامه های فرهنگی و هنری است.

شهردار سبزوار در پایان بیان کرد: شهرداری از برگزاری اینگونه دوره‌ها که آموزش و رشد شهروندان در عرصه بازیگری تئاتر را به دنبال دارد، حمایت می‌کند.

لازم به ذکر است؛ کارگاه آزاد بازیگری برای نخستین بار با همکاری شهرداری سبزوار، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه فرهنگی کیاسبز بیهق برگزار می‌شود و مدرس این کارگاه شیوا خسرومهر کارگردان و بازیگر سبزواری خواهد بود.