شهردار سبزوار سازمان فضای سبز را به خط کرد: طرح های جدید فضای سبز شهری سرعت بگیرد
ستاد مرکزی شهرداری سبزوار
01 آبان 1403
سعيد روحانيان
چاپ خبر

شهردار سبزوار سازمان فضای سبز را به خط کرد: طرح های جدید فضای سبز شهری سرعت بگیرد


میثم حسین‌آبادی شهردار سبزوار صبح امروز به همراه معاونین و مدیر حراست شهرداری به صورت سرزده از سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بازدید کردند.

همچنین در نشستی با رئیس، معاونین‌ و مدیران سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری مشکلات و چالش‌های این سازمان بررسی و دستورات لازم از سوی شهردار سبزوار صادر شد.

میثم حسین‌آبادی شهردار سبزوار در این نشست با تاکید بر ضرورت تسریع در اجرای پروژه‌های تعریف شده این سازمان در سال جاری، گفت: اجرای پروژه‌های گذر غذا و تفریح، آبنمای موزیکال، زیپ لاین و پل معلق علاوه بر شور و نشاط اجتماعی، تحول گسترده‌ای در شهر ایجاد می‌کند.

وی با بیان اینکه سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سبزوار باید از هم‌اکنون به استقبال از بهار ۱۴۰۴ برود، افزود: به منظور فضاسازی و ایجاد نشاط اجتماعی المان‌های متناسب حال و هوای شهر با ایام نوروز و ماه مبارک رمضان با همفکری و تعامل با مدیریت زیباسازی فضاهای شهری طراحی شود.

شهردار سبزوار بیان کرد: همچنین همزمان با نوروز سال ۱۴۰۳ حدود یک و نیم برابر سال ۱۴۰۲ گل در سطح شهر کاشته شده بود اما برای استقبال از نوروز سال ۱۴۰۴ باید دو و نیم برابر نوروز امسال گل کاشته شود.