شهردار سبزوار: از ایده های خلاقانه حمایت می کنیم، درب شهرداری به روی اهالی هنر باز است
ستاد مرکزی شهرداری سبزوار
23 شهریور 1403
سعيد روحانيان
چاپ خبر

شهردار سبزوار: از ایده های خلاقانه حمایت می کنیم، درب شهرداری به روی اهالی هنر باز است

از ایده های خلاقانه حمایت می کنیم، درب شهرداری به روی اهالی هنر باز است. این ماحصل جلسه دیدار مسئول سازمان بسیج هنرمندان خراسان رضوی با شهردار سبزوار بود که در محل شهرداری برگزار شد.

 خالقی مسئول سازمان بسیج هنرمندان خراسان رضوی به همراه فتح آبادی معاون سازمان بسیج هنرمندان استان و جمعی از اعضای این سازمان با میثم حسین‌آبادی شهردار سبزوار دیدار و گفت‌وگو کردند.

میثم حسین‌آبادی شهردار سبزوار در این دیدار با بیان اینکه خوشبختانه شهرداری با برقراری ارتباط و تعامل موثر با هنرمندان و نهادهای فرهنگی، محدودیتی برای حمایت از هنرمندان ندارد، گفت: در دوره فعلی مدیریت شهری در کنار اعضای شورای اسلامی شهر از اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی بیشترین حمایت کرده‌ایم و هم‌اکنون نیز از ایده‌های خلاقانه حمایت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه از ایده های خلاقانه هنری حمایت می کنیم، افزود: درب شهرداری سبزوار به روی هنرمندان و اهالی هنر باز است و همواره برای هرگونه حمایت در کنار هنرمندان دیارسربداران هستیم.

گفتنی است در این دیدار ضمن تأکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت هنرمندان دیار سربداران در اجرای برنامه‌ها و رویدادهای فرهنگی و هنری، درخصوص روند برگزاری جشنواره استانی و ملی با حضور هنرمندان برجسته و خلاق بحث و تبادل نظر شد.