دیدار شهردار سبزوار، معاونین و مدیران شهرداری با رئیس و اعضای شورای شهر
ستاد مرکزی شهرداری سبزوار
09 اردیبهشت 1403
سعيد روحانيان
چاپ خبر

دیدار شهردار سبزوار، معاونین و مدیران شهرداری با رئیس و اعضای شورای شهر

به مناسبت نهم اردیبهشت ماه روز ملی شوراها صبح امروز میثم حسین‌آبادی شهردار سبزوار به همراه معاونین، روسای سازمان‌های تابعه و مدیران شهرداری با رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر دیدار کردند.

 

در این دیدار ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن نهم اردیبهشت ماه، از حمایت های اعضای شورای اسلامی شهر سبزوار برای پیشبرد اهداف مدیریت شهری و ارتقای خدمت رسانی به همشهریان عزیز قدردانی شد.

 

میثم حسین‌آبادی شهردار سبزوار در این دیدار گفت: همزمان با روزملی شوراها، مدیران مجموعه بزرگ شهرداری و سازمان‌های تابعه عهد و پیمان می‌بندند که در فضای همدلی، اتحاد و وحدت برای رسیدگی به مشکلات مدیریت شهری بکوشند.

 

او افزود: تصمیم‌گیری برمبنای شورایی هدیه نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم عزیز است که مشکلات و چالش‌ها به صورت تفکر شورایی رسیدگی و برطرف شود.

 

امین ا... مظلوم رئیس شورای اسلامی شهر سبزوار نیز ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های مدیریت شهری برای رسیدگی به مشکلات شهروندان، گفت: مردم قدردان زحمات شهردار، معاونین و مدیران شهرداری هستند اما با روحیه بیشتری باید خدمت رسانی به شهروندان تداوم داشته باشد.

 

او تصریح کرد: خالصانه از طرف مردم عزیز درخواست می‌کنم که هرچه توان دارید و با رعایت اولویت‌بندی نسبت به رسیدگی مشکلات باقی مانده در مدیریت شهری اقدام شود.