دیدار شهردار سبزوار با معاون سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور
ستاد مرکزی شهرداری سبزوار
26 فروردین 1403
سعيد روحانيان
چاپ خبر

دیدار شهردار سبزوار با معاون سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور

میثم حسین‌آبادی شهردار سبزوار امروز به همراه امامی معاون معماری و شهرسازی شهرداری و مدیران دفتر فنی و عمرانی استانداری خراسان رضوی با ارجائی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور دیدار کردند.

 

در این دیدار، درخصوص چالش های پیش‌روی شهرداری سبزوار به منظور رسیدگی به مشکلات شهری و ارتقای رضایتمندی شهروندان بحث و تبادل نظر شد.

 

شهردار سبزوار ضمن عرض تبریک انتصاب به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، برای او آرزوی موفقیت روزافزون کرد.

 

میثم حسین‌آبادی با اشاره به رکورد شکنی شهرداری سبزوار به همت کارگران زحمتکش و مدیران شهری در اجرای آسفالت معابر شهری طی سال گذشته، گفت: شهرداری علاوه بر سهمیه قیر تخصیص یافته، در سال گذشته به ارزش ریالی حدود ۱۰۰ میلیارد ریال قیر خریداری کرد. همچنین در سال جاری به دنبال هستیم که نهضت آسفالت معابر خاکی و بهسازی آسفالت فرسوده در سطح شهر را اجرایی کنیم.

 

او افزود: استانداری خراسان رضوی در مکاتبه اخیر خود عملکرد مجموعه بزرگ شهرداری سبزوار در حوزه آسفالت معابر شهری را مطلوب دانسته است لذا امیدواریم به‌منظور رضایتمندی شهروندان و تسهیل در عبور و مرور در سال‌جاری بخشی از آسفالت معابر فرسوده شهری بهسازی شود.

 

شهردار سبزوار با انتقاد از وضعیت ورودی شهر که به هیچ عنوان در شأن زائران امام رضا علیه السلام و مردم دیارسربداران نیست، تصریح کرد: ورودی شهر سبزوار در حوزه وظایف اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است اما شهرداری آمادگی دارد که با همراهی و حمایت وزارت کشور نسبت به اصلاح هندسی ورودی و خروجی شهر ورود کند.

 

ارجائی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور نیز در این نشست گفت: در حوزه اختصاص منابع به شهرهایی از جمله سبزوار، باید مشابه مراکز استان دیده شود و سازمان شهرداری‌ها ودهیاری‌های کشور، مجموعه شهرداری سبزوار را همراهی می‌کند.