تیم آتش‌نشانی سبزوار راهی مسابقات المپیاد آتش نشانان کشور در مشهد شد
ستاد مرکزی شهرداری سبزوار
28 شهریور 1403
سعيد روحانيان
چاپ خبر

تیم آتش‌نشانی سبزوار راهی مسابقات المپیاد آتش نشانان کشور در مشهد شد

شب گذشته با بدرقه شهردار سبزوار و رئیس سازمان آتش نشانی، تیم ۸ نفره FCC (عملیاتی، ورزشی) سازمان آتش‌نشانی شهرداری سبزوار برای شرکت در المپیاد آتش‌نشانان کشور،  راهی مشهد شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات شهرداری سبزوار، در این مسابقات ۲۴ تیم از آتش نشانان شهری، صنعتی، فرودگاهی، معادن و بنادر کشور در چالش بخش‌های متنوعی از جمله حمل شیلنگ به طبقه سوم، ورود اجباری، بالا رفتن از پله به همراه شیلنگ، کشیدن شیلنگ و حمل مصدوم رقابت خود را از امروز ۲۸ تا ۳۰ شهریورماه یعنی به مدت ۳ روز در ایستگاه شماره ۷ آتش نشانی مشهد آغاز خواهند کرد.

شهردار سبزوار در مراسم بدرقه تیم آتش نشانی شهرداری ضمن آرزوی موفقیت برای آتش‌نشانان اعزامی، گفت: ورزش جایگاه ویژه ای در بین سازمان های آتش نشانی دارد و تیم های عملیاتی این سازمان باید از توانمندی جسمی ویژه ای جهت ارائه خدمات ایمنی به شهروندان برخوردار باشند.

میثم حسین آبادی افزود: امید است با تداوم چنین فعالیت های ورزشی، شاهد موفقیت های سازمان آتش نشانی در سطح ملی و بین المللي باشیم.

گفتنی است آمادگی جسمانی آتش نشانان در وضعیت های بحرانی اهمیت ویژه ای در امداد رسانی به شهروندان دارد به همین خاطر است که برگزاری این چنین مسابقاتی از اولویت های مهم تیم های عملیاتی محسوب می شود.