استقبال بیش از ۱۲۰۰ نفر از اتوبوس گردشگری شهرداری سبزوار
ستاد مرکزی شهرداری سبزوار
08 فروردین 1403
سعيد روحانيان
چاپ خبر

استقبال بیش از ۱۲۰۰ نفر از اتوبوس گردشگری شهرداری سبزوار

شهردار سبزوار از استقبال بیش از ۱۲۰۰ نفر شامل شهروندان، مسافران و گردشگران از اتوبوس گردشگری شهرداری از ابتدای نوروز تاکنون خبر داد.

 

به گزارش مدیریت ارتباطات شهرداری سبزوار، میثم حسین‌آبادی با اعلام‌این خبر گفت: با هدف افزایش نشاط شهروندان و دسترسی آسان مسافران و گردشگران نوروزی به مکان‌های تاریخی و دیدنی فعالیت اتوبوس گردشگری شهرداری از روز دوم فروردین ماه آغاز شده است.

 

او با بیان اینکه از روز دوم الی هفتم فروردین ماه بیش از ۱۲۰۰ نفر شامل شهروندان، گردشگران و مسافران نوروزی از خدمات اتوبوس گردشگری شهرداری سبزوار بهره‌مند شده‌اند، افزود: با همکاری میراث یاران، شهروندان و مسافران با استفاده از اتوبوس گردشگری از آثار و مکان‌های تاریخی بازدید می‌کنند.

 

شهردار سبزوار‌ تصریح کرد: اتوبوس گردشگری شهرداری هر روز در ۳ نوبت صبح از ساعت ۹ الی ۱۳ و ۳ نوبت عصر از ساعت ۱۶ الی ۲۰ از محل مقابل محوطه شهرداری برای انتقال گردشگران به مقصد جاذبه های تاریخی و فرهنگی اقدام می‌کند.

 

حسین آبادی در پایان از شهروندان وعلاقه مندان به حوزه گردشگری در شهر تاریخی سبزوار دعوت کرد که ضمن بازدید از اماکن تاریخی و گردشگری این شهر به صورت رایگان، از خدمات این اتوبوس گردشگری بهره مند شوند.