ساماندهی وانت بارهای سیار میوه فروشی در سبزوار
سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری سبزوار
20 بهمن 1400
سیدامیر سجادی
چاپ خبر
مدیر اداره رفع سد معبر شهرداری سبزوار گفت :

ساماندهی وانت بارهای سیار میوه فروشی در سبزوار

قیمت فروش پایین میوه توسط وانت بارهای سیار درمقایسه با مغازه‌های شهری و استقبال مردم موجب ادامه دار شدن فعالیت این خودروها شده که همین امر مشکلاتی همچون توقف بیجا، تجمع غیر مجاز و ایجاد ترافیک در خیابان های شلوغ و نارضایتی مردم را به همراه داشته است.

مدیر اداره رفع سد معبر شهرداری سبزوار گفت: با اجرای طرح انضباط شهری، سه چرخ ها و وانت بارهای سیار میوه فروش شهر جمع آوری و در مکان مشخص شهر ساماندهی می شوند.

به گزارش مدیریت ارتباطات شهرداری سبزوار، ابوالفضل صانعی با بیان این مطلب افزود: قیمت فروش پایین میوه توسط وانت بارهای سیار درمقایسه با مغازه‌های شهری و استقبال مردم موجب ادامه دار شدن فعالیت این خودروها شده که همین امر مشکلاتی همچون توقف بیجا، تجمع غیر مجاز و ایجاد ترافیک در خیابان های شلوغ و نارضایتی مردم را به همراه داشته است.

وی با بیان اینکه طرح جمع‌آوری و ساماندهی سه چرخ ها و وانت بارهای میوه فروش سیار از سطح شهر به منظور جلوگیری از مخدوش کردن منظر شهری، تضییع حقوق شهروندان و نزدیک شدن به آغاز سال نو از روز گذشته در دستور کار شهرداری قرار گرفته، بیان کرد: در این راستا با انتقال ۴ دستگاه سه چرخ به پارکینگ از مکان های چهار راه بعثت، میدان کارگر، بلوار پاسداران و میدان لاله کار ساماندهی آغاز شد.

وی با تاکید بر اینکه اجرای این طرح تا آغاز سال جدید ادامه دارد، از فروشندگان سیار خواست محصولات خود را در مناطق ۱۳ گانه که پیش از این بارها اطلاع رسانی شده به فروش برسانند در غیر این صورت و مشاهده هر گونه تخلف با هماهنگی صورت گرفته با مسئولان ذی صلاح خودروهای آنان به پارکینگ انتقال داده می‌شود.

گفتنی است مکان های تعیین شده به شرح زیر است:

۱-ضلع شمال و جنوب شرق استادیوم شهید مظهری

۲- ضلع شرقی و جنوبی مسجد بلال(فضای خاکی)

۳- بوستان بهمن (کمربندی جنوب)

۴- پمپ بنزین صفار (داخل پارکینگ)

۵- خیابان فردوسی توحید شهر

۶- بلوار بوتان گاز سمت پارک فاطمیه

۷- میدان کارگر مقابل پارک جانبازان (پارکینگ)

۸- بلوار شریعتی حاشیه استادیوم خوشبین

۹- حدفاصل خیابان طلوع و میدان ارشاد اسلامی

۱۰- اطراف باشگاه شهید مشکانی و سالن ورزشی حجاب

۱۱- مقابل امامزاده شعیب(ع) (فضای خالی پشت پارک)

۱۲- بلوار سربداران پشت شهربازی دیبا

۱۳- میدان فلسطین روبروی باغ کودک