فضاسازی و آذین بندی سبزوار به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر
ستاد مرکزی شهرداری سبزوار
11 بهمن 1401
سیدامیر سجادی
چاپ خبر
مدیر ارتباطات شهرداری سبزوار گفت: همزمان با آغاز دهه مبارک فجر به منظور بزرگداشت هرچه باشکوه تر این ایام، شهرداری سبزوار با فضاسازی و آذین بندی سطح شهر به استقبال جشن ملی ایران در بیست و دوم بهمن ماه می رود

فضاسازی و آذین بندی سبزوار به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر

فضاسازی و آذین بندی سبزوار به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر 

 

مدیر ارتباطات شهرداری سبزوار گفت: همزمان با آغاز دهه مبارک فجر به منظور بزرگداشت هرچه باشکوه تر این ایام، شهرداری سبزوار با فضاسازی و آذین بندی سطح شهر به استقبال جشن ملی ایران در بیست و دوم بهمن ماه می رود.

 

به گزارش مدیریت ارتباطات شهرداری سبزوار، احسان داورپناه با بیان این مطلب افزود: در راستای ارج نهادن به آرمان های انقلاب اسلامی و ایجاد شور و نشاط انقلابی در ایام الله دهه فجر شهرداری اقدام به فضاسازی میادین و مسیرهای اصلی خیابان های سطح شهر، ریسه بندی و چراغانی خواهد کرد.

 

وی بیان کرد: در این راستا مدیریت ارتباطات شهرداری در بیست و دوم بهمن ماه تجلیل ازحضور مردم انقلابی سبزوار نصب ریسه ، چاپ شعار و تصاویر های انقلاب اسلامی ، پارچه نویسی و... را تهیه و تدارک دیده است.

 

داورپناه گفت: تلاش ما این است که بتوانیم با مجموعه اقدامات در جهت حفظ ارزش ها و الگوهای انقلاب اسلامی، احیای خاطرات انقلاب و ایجاد شور و انقلابی در سطح شهر ایفای نقش کنیم.