طرح بر زمین مانده نداریم، بر آن عهد که بستیم هستیم
ستاد مرکزی شهرداری سبزوار
10 خرداد 1401
سیدامیر سجادی
چاپ خبر
شهردار سبزوار گفت:

طرح بر زمین مانده نداریم، بر آن عهد که بستیم هستیم

شهردار سبزوار گفت: در همه حوزه ها فعالیت های خوبی انجام شده که مصداق آن گزارش عملکرد ۱۰۰ روزه شهرداری است که تقدیم رئیس و اعضای شورای شهر می شود. به گزارش مدیریت ارتباطات شهرداری سبزوار، موسی رجب زاده روز گذشته در چهل و هفتمین جلسه رسمی شورای شهر افزود: در بدترین شرایط مالی امسال که شهرداری های کشور با آن روبرو هستند و افزایش ۵۷ درصدی حقوق کارگران شهرداری ها، شهرداری سبزوار خوشبختانه هیچ معوقه ای در این زمینه ندارد.

شهردار سبزوار گفت: در همه حوزه ها فعالیت های خوبی انجام شده که مصداق آن گزارش عملکرد ۱۰۰ روزه شهرداری است که تقدیم رئیس و اعضای شورای شهر می شود.

به گزارش مدیریت ارتباطات شهرداری سبزوار، موسی رجب زاده روز گذشته در چهل و هفتمین جلسه رسمی شورای شهر افزود: در بدترین شرایط مالی امسال که شهرداری های کشور با آن روبرو هستند و افزایش ۵۷ درصدی حقوق کارگران شهرداری ها، شهرداری سبزوار خوشبختانه هیچ معوقه ای در این زمینه ندارد.

وی گفت: علیرغم این مهم؛ ما اقدامات عمرانی را روی زمین نگذاشته ایم و خود را مقید به انجام آن کرده ایم. در این راستا ۹ میلیارد تومان قیر برای نهضت آسفالت خریداری و به گونه ای خود را بدهکار کرده ایم تا تیم های مختلف عمران در سطح شهر مشغول به آن باشند. تلاش ما این است تا جایی که امکان دارد نهضت آسفالت را طبق برنامه ریزی های صورت گرفته به پایان برسانیم و تعطیل نکنیم.

شهردار سبزوار ادامه داد: در این شرایط مالی موجود، حقوق پرسنل شهرداری را تمام و کمال پرداخت کرده ایم و عقب ماندگی در این رابطه نداریم. این درحالی است که بسیاری از شهرداری های کشور این کار را نتوانسته اند خوب به سرانجام برسانند. ما بر آن عهدی که بستیم هستیم. این ماه نیز طبق روال ماه های گذشته حقوق نیروهای شرکتی زودتر از کارکنان شهرداری پرداخت شد.

رجب زاده گفت: فعالیت های عمرانی در سطح شهر همچنان با قوت ادامه دارد. ما طرحی نداریم که تعطیل شده باشد. طرح های برنامه ریزی شده، طرح های بزرگی است که نیازمند مقدمات است و ما از ابتدای فروردین ماه پیگیر آن هستیم. ما طرح بر زمین مانده نداریم و طرحی نیست که قول داده باشیم و انجام نداده باشیم.

شهردار سبزوار باز هم در این جلسه بر این موضوع تاکید کرد که فقط به دنبال کار است و کار است و کار صادقانه بدور از هرگونه حاشیه ای.