شهردار سبزوار ۶ میلیون تومان از حقوقش را به حساب شهرداری واریز کرد
ستاد مرکزی شهرداری سبزوار
19 اردیبهشت 1401
سیدامیر سجادی
چاپ خبر

شهردار سبزوار ۶ میلیون تومان از حقوقش را به حساب شهرداری واریز کرد

به گزارش مدیریت ارتباطات شهرداری سبزوار، وی در این پست اینستاگرامی نوشت: همانطور که مستحضرید در فیش حقوقی شهردار مبالغی چون اضافه کار و رفاهیات و سایر مزایا توسط استانداری مشخص می‌شود و به شهردار ابلاغ می‌گردد. مطابق این فیش در این ماه بخشی از حقوقم را در قالب یک فیش به حساب بیت المال در شهرداری برگرداندم

موسی رجب‌زاده شهردار سبزوار در صفحه اینستاگرام شخصی‌اش با انتشار فیش حقوقی خود و یک فیش واریزی، از بازگرداندن ۶ میلیون تومان از حقوق ۱۹ میلیون تومانی اش به حساب شهرداری خبر داد.

به گزارش مدیریت ارتباطات شهرداری سبزوار، وی در این پست اینستاگرامی نوشت: همانطور که مستحضرید در فیش حقوقی شهردار مبالغی چون اضافه کار و رفاهیات و سایر مزایا توسط استانداری مشخص می‌شود و به شهردار ابلاغ می‌گردد. مطابق این فیش در این ماه بخشی از حقوقم را در قالب یک فیش به حساب بیت المال در شهرداری برگرداندم و انشاالله بخش دیگری از این عدد را تا متوسط دریافتی سایر کارکنان و کارگران خدوم و زحمتکش شهرداری به حساب بیت المال برگشت خواهم داد تا به آنچه در این مسیر وعده داده بودم عمل نمایم.

انشاالله در این مسیر ثابت قدم بمانیم.

العاقبه للمتقین”

همچنین به گفته شهردار سبزوار، در همین فیش حقوقی مبلغ رفاهی قابل دریافت، عدد بیشتری بوده و در این صورت خالص دریافتی وی عدد بالاتری می شده که به‌ درخواست خود شهردار، این مبلغ در فیش حقوقی کمتر لحاظ گردیده و به همان مقدار محاسبه شده است.