شهردار سبزوار تقدیر شد
ستاد مرکزی شهرداری سبزوار
10 اردیبهشت 1401
سیدامیر سجادی
چاپ خبر
به گزارش مدیریت ارتباطات شهرداری سبزوار

شهردار سبزوار تقدیر شد

ه گزارش مدیریت ارتباطات شهرداری سبزوار، معاون اجرایی رییس جمهوری در این مراسم گفت: موضوع زیارت از ابعاد مختلف در کشور حایز اهمیت است، در سند چشم انداز توسعه کشور رسیدن به عدد ۲۰ میلیون گردشگر خارجی در استان هدفگذاری شده است که یکی از مقاصد مهم سفر این گردشگران می تواند مشهد باشد.

با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور و استاندار خراسان رضوی در مراسم تجلیل از دست اندرکاران ستاد خدمات سفر استان از شهردار سبزوار جهت همراهی و همدلی با پویش همه خادم الرضاییم در مشهد تقدیر شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات شهرداری سبزوار، معاون اجرایی رییس جمهوری در این مراسم گفت: موضوع زیارت از ابعاد مختلف در کشور حایز اهمیت است، در سند چشم انداز توسعه کشور رسیدن به عدد ۲۰ میلیون گردشگر خارجی در استان هدفگذاری شده است که یکی از مقاصد مهم سفر این گردشگران می تواند مشهد باشد.

صولت مرتضوی افزود: جمعیتی که هنگام تحویل سال گرداگرد حرم مطهر رضوی جمع می شوند، اتفاقی بی نظیر را رقم می زنند اما بنا به گزارشات رسیده حضور این جمعیت با کمترین مشکل مدیریت شده و از آنان پذیرایی انجام می گیرد، مشهدی ها به بهترین نحو میزبان زائران نوروزی بودند و همه مایحتاج آنان را به لطف امام رضا(ع) و مدیریت خردمندانه حاکم بر استان تامین کردند.

استاندار خراسان رضوی هم در این مراسم با تاکید بر اهمیت موضوع تامین اسکان زائران در مشهد مقدس افزود: توان اقامت رسمی در خراسان رضوی ۱۱۸ هزار نفر است لذا مدارس، حسینیه ها، مساجد و سالن‌های ورزشی باید در طول سال آماده پذیرش زائر باشند که ستاد خدمات سفر خراسان رضوی درصدد ساماندهی این مراکز اقامتی برای اسکان اضطراری زائران است.

یعقوبعلی نظری بیان کرد: خدمت به خادمان زائران امام رضا(ع) نیز ارزشمند است، آنان از ۱۰ اسفندماه سال گذشته تا ۱۵ فروردین ماه به صورت خاص میزبان ۸.۵ میلیون زائر امام رضا(ع) بودند لذا برای خدمت رسانی به این تعداد زائر از آبان ماه سال گذشته برنامه ریزی لازم انجام گرفت و مقدمات کار در قالب ستاد خدمات سفر فراهم شد که مدیران در بخش‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی تلاش‌های بسیاری انجام دادند.