دیدار صمیمانه شهردار سبزوار ، ریاست و اعضای شورای شهر با فرماندهان سپاه پاسداران و نیروی انتظامی سبزوار
ستاد مرکزی شهرداری سبزوار
03 آذر 1401
سیدامیر سجادی
چاپ خبر
به گزارش مدیریت ارتباطات شهرداری سبزوار : به مناسبت هفته بسیج رجب زاده شهردار سبزوار ، مظلوم ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر سبزوار با حضور در فرماندهی مقاومت بسیج سپاه پاسداران و فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان با سرهنگ موحد نیا و سرهنگ بیات دیدار کردند

دیدار صمیمانه شهردار سبزوار ، ریاست و اعضای شورای شهر با فرماندهان سپاه پاسداران و نیروی انتظامی سبزوار

به گزارش مدیریت ارتباطات شهرداری سبزوار : به مناسبت هفته بسیج رجب زاده شهردار سبزوار ، مظلوم ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر سبزوار با حضور در فرماندهی مقاومت بسیج سپاه پاسداران و فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان با سرهنگ موحد نیا و سرهنگ بیات دیدار کردند و از تلاشهای آنان در تامین نظم و امنیت شهرسبزوار تقدیر نمودند.

 

موسی رجب زاده شهردار سبزوار ، با تبریک هفته بسیج و گرامیداشت و پاسداشت دلاوریها و جانفشانیهای این عزیزان، گفت: هدف از این دیدار قدردانی از زحمات این بزرگ مردان می باشد.

 

 امین الله مظلوم رئیس شورای اسلامی شهر سبزوار افزود: با توجه به اینکه یکی از شاخصه های شهر پایدار، توسعه امنیت می باشد که بعد از حوادث و محکوم کردن اغتشاشات اخیر خوشبختانه با مدیریت جهادی و نظارت خوب این دو نهاد امنیتی، ما شاهد امنیت پایدار در شهر سبزوار هستیم.

 

در ادامه مظلوم، ضمن عرض خدا قوت به فرماندهی و پرسنل نیروی انتظامی به دلاورمردان کم توقع حافظ امنیت مردم گفت: از جمله نیازهای ابتدایی هر جامعه بشری امنیت می باشد. نیروی انتظامی مظهر اقتدار نظام و برقرار کننده امنیت اجتماعی می باشند. بدون شک ، پیشرفت ، تعالی ، توسعه همه جانبه و پایدار ، بستری امن ، سالم و با آرامش را طلب میکند تا در سایه این امنیت فعالیتها با قدرت و سرعت بیشتری شتاب گیرد و برقراری نظم و امنیت اجتماعی تنها در اثر زحمات مخلصانه همه این عزیزان واقعیت پیدا میکند.

 

شهردار سبزوار‌، ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر در پایان این دیدار به مناسبت هفته بسیج از زحمات شبانه روزی فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی شهر سبزوار قدردانی بعمل آوردند.