تلاش‌های شبانه برای بازگشایی خیابان اسدآبادی
ستاد مرکزی شهرداری سبزوار
22 دی 1402
سعيد روحانيان
چاپ خبر

تلاش‌های شبانه برای بازگشایی خیابان اسدآبادی

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری سبزوار، آخرین وضعیت عملیات لایروبی و پاکسازی کانال آب‌های سطحی تقاطع خیابان مهران و اسد آبادی را تشریح کرد.

 

به گزارش مدیریت ارتباطات شهرداری سبزوار، سعیدرضا فصیحی با بیان اینکه پس از پایان یافتن لایروبی و پاکسازی کانال آبهای سطحی تقاطع خیابان مهران (قصبه) و اسدآبادی، عملیات عمرانی به منظور مرمت مسیر خیابان آغاز شد، گفت: با توجه به حجم تخریب و خسارت وارده، ضرورت سرعت‌بخشی به عملیات و آماده سازی خیابان برای رفت و آمد و تردد شهروندان، ۲۰ نیروی خدماتی و عمرانی به همراه ۱۵ دستگاه ماشین آلات خدماتی و عمرانی به یاری همکاران سازمان مدیریت پسماند شهرداری سبزوار آمدند.

 

او با اشاره به اینکه اصلاح و مرمت خیابان اسدآبادی امشب با تلاش همکاران به پایان می‌رسد، افرود: همچنین خیابان مهران به منظور اصلاح شبکه آب و فاضلاب که مسیر کانال را مسدود نموده، فردا با همکاری اداره آب و فاضلاب به منظور جلوگیری از نشتی و هدر رفت آب شرب انجام می‌شود.

 

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری سبزوار، حجم خسارت وارده به مدیریت شهری درپی مسدود شدن مسیر آب های سطحی به دلیل رهاسازی زباله و پسماندهای ساختمانی توسط برخی از شهروندان را بیش از ۱۰ میلیارد ریال عنوان کرد