تخصیص ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های خراسان رضوی
ستاد مرکزی شهرداری سبزوار
25 اردیبهشت 1401
سیدامیر سجادی
چاپ خبر

تخصیص ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های خراسان رضوی

مدیرکل دفتر شهری استانداری خراسان رضوی گفت: به تازگی ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل سفر هیات دولت، به شهرداری‌های استان تخصیص یافت. به گزارش مدیریت ارتباطات شهرداری سبزوار، مهندس علیرضا خادم پیر گفت: این اعتبار با اولویت شهرهای کوچک توزیع و به زودی تخصیص داده می شود

مدیرکل دفتر شهری استانداری خراسان رضوی گفت: به تازگی ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل سفر هیات دولت، به شهرداری‌های استان تخصیص یافت.

به گزارش مدیریت ارتباطات شهرداری سبزوار، مهندس علیرضا خادم پیر گفت:این اعتبار با اولویت شهرهای کوچک توزیع و به زودی تخصیص داده می شود.تخصیص ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های خراسان رضوی

وی با بیان اینکه شهرداران فریمان، رشتخوار و ششتمد در آینده نزدیک پس از تایید نهایی و صدور حکم معرفی می شوند گفت:دو شهر دیگر نیز به شهرهای استان براساس تقسیمات کشوری اضافه شدکه شهرداری در آنها تاسیس و شهرداران آنها نیز به زودی معرفی می شوند.

مدیرکل دفتر شهری استانداری خراسان رضوی افزود:در مجموع حدود ۳۰ درصد شهرداران در این دوره از انتخابات شوراها در سمت خود ابقاء شدند.

خادم پیر گفت:شهرداران به دنبال طرح های درآمد زا و پایدار باشند و کمتر به کمیسیون ماده ۱۰۰ تکیه بزنند و براساس طرح جامع و تفصیلی طوری عمل بکنند که منجر به درآمد بشود.

هم اکنون خراسان رضوی ۹۴ شهر دارد که شهرداری در آنها تاسیس شده است.